پیش از هرگونه فعالیت در وب سایت نال اکس – NullX قوانین، شرایط و الزامات کاربری را با دقت مطالعه نمایید. هرگونه استفاده از خدمات و فعالیت در نال اکس اعم از بازدید، ثبت نام، خرید اشتراک و دریافت فایل به معنای تایید تمامی قوانین و شرایط ذکر شده می‌باشد. بدیهی است درصورت نادیده گرفتن قوانین و شرایط سایت خدماتی به کاربر ارائه نمیشود.

مجموعه نال اکس تابع قوانین، شرایط و الزامات میهن عزیزمان جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و بر اساس قوانین جاری کشور فعالیت میکند. هیچ محصول ایرانی در سایت منتشر نمیشود و همچنین درصورت درخواست سازنده و طراح هر محصول خارجی لینک دانلود آن محصول از روی سایت و سرور نال اکس حذف خواهد شد.

نکته: بسیاری از قالب ها، افزونه ها، اسکریپت ها و محصولات محبوب موجود در سایت دارای نسخه خریداری شده (100 درصد اورجینال بدون کوچکترین ویرایش و دستکاری) نیز می‌باشند! تبلیغات برخی مارکت ها و سایت ها مبنی بر خراب بودن فایل ها و متفاوت بودن کدهای محصول با نسخه های مارکت کاملا کذب بوده و در راستای توجیه کردن قیمت گذاری نجومی بر روی محصولات خود می‌باشند. تمامی اطلاعات مورد نیاز بطور شفاف و بدون پیچیدگی در همین صفحه درج شده است.


اطلاعیه: به دلیل مشکلات بوجود آماده توسط دیتاسنتر میزبانی سرور دانلود فایل های سال 1397 و بخشی از 1398 از روی سرور سایت حذف شده است. هم اکنون سرور دانلود تغییر و ارتقاء یافته و تمامی محصولات و فایل ها به ترتیب زمان انتشار در سایت بررسی و لینک جدید جایگزین میگردد. همچنین در این بررسی آخرین و جدیدترین نسخه از هر محصول به سایت اضافه خواهد شد.

اگر شما کاربر گرامی با هر لینک خراب و غیر فعال و مواجه شدید کافی است از طریق پشتیبانی آنلاین و یا ارسال تیکت با تیم پشتیبانی نال اکس در ارتباط باشید. ما در سریع ترین زمان ممکن به تمامی درخواست ها رسیدگی و درصورت در دسترس بودن فایل مورد نظر شما، لینک جدید منتشر خواهد شد. توجه بفرمایید ممکن است برخی فایل ها جهت انتشار مجدد در دسترس ما نباشند! تضمینی مبنی بر ارائه تمامی فایل های سال 97 و 98 وجود ندارد.


قوانین، شرایط و الزامات کاربری نال اکس:

نال اکس یک وب سایت ارائه دهنده لینک مستقیم فایل می‌باشد و مانند یک دانلود سنتر فعالیت میکند. از این رو محصولات و فایل های منتشر شده در سایت دارای هیچگونه ضمانت، پشتیبانی و گارانتی نیستند و تمامی این فایل ها از مراجع رایگان و غیر رایگان خارجی جمع آوری شده و در سایت نال اکس منتشر شده اند و هیچگونه ویرایش، شخصی سازی و تستی روی محصولات صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است نادیده گرفتن قوانین و شرایط ذکر شده باعث مسدود / محدود سازی حساب کاربری خواهد شد و تحت هیچ شرایطی هیچ هزینه ای بازگشت داده نخواهد شد. قوانین و شرایط بدور از پیچیدگی نگارش شده است.

توجه نمایید مبالغ دریافت شده در واقع هزینه نگهداری فایل در سرور دانلود بوده و شامل هیچگونه پشتیبانی، گارانتی و ضمانت به هیچ عنوان نمی باشد.

تنها پلن قابل ارائه برای کاربران خارج از کشور، پلن یکساله ویژه ارزی است با ثبت هزینه ای بالاتر نسبت به پلن های ویژه داخلی!

کاربران خارج از کشور تنها درصورت خرید ارزی با آی پی خارج از کشور میتوانند دانلود نمایند در غیر این صورت IP غیر از ایران امکان دریافت فایل ها و محصولات را ندارد.

پرداخت از چندین روش معتبر و قانونی برای کاربران خارج از کشور امکان پذیر است.


  1. استفاده از سایت نال اکس به هر نحوی برای کاربران و افراد زیر 18 سال تنها با اجازه کتبی و قانونی والدین امکان پذیر می‌باشد.
  2. تمامی فعالیت های مجموعه نال اکس تابع قوانین و شرایط جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  3. هیچ یک از محصولات و فایل های منتشر شده در سایت تست شده نیستند و دارای هیچگونه ضمانت، گارانتی و پشتیبانی نمی‌باشند.
  4. کاربر موظف است هر فایلی را که دانلود میکند ابتدا توسط سرویس VirusTotal اسکن کند. هیچ تضمینی مبنی بر سالم بودن فایل ها وجود ندارد.
  5. محصولات منتشر شده در سایت نال اکس دارای آموزش و راهنمای نصب و … نمی‌باشند همچنین تضمینی بابت نصب و اجرای صحیح محصولات وجود ندارد و در صورت عدم کارکرد و یا مشکل در نصب باید منتظر نسخه های بعدی محصول باشید.
  6. مجموعه نال اکس به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی محصولات را سفارشی سازی نمیکند. هیچگونه فارسی سازی، نصب و راه اندازی محصول، شخصی سازی و … توسط نال اکس انجام نمیشود. نال اکس تنها یک دانلود سنتر می‌باشد بدون هیچگونه مسئولیتی در قبال محصولات و فایل های منتشر شده!
  7. امکان وجود کد مخرب، ویروس، کدهای مخفی و … در همه فایل ها وجود دارد و مجموعه نال اکس هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده کاربران از فایل ها ندارد و مسئولیت دانلود و استفاده از هر محصول و فایل به عهده کاربر می‌باشد.
  8. بعد از دریافت فایل و اسکن امنیتی محصولات کاربر باید محصول نصبی را در لوکال و یا سایت تست نصب نماید. در هر صورت نال اکس هیچ مسئولیتی در قبال عدم نصب، کارکرد و اجرای صحیح محصولات ندارد.
  9. تضمینی مبنی بر ارائه آپدیت و بروز رسانی محصولات وجود ندارد و تنها در صورت انتشار در مراجع در سایت قرار میگیرد.
  10. محصولات نال شده از مراجع خارجی جمع آوری شده اند و دارای ضمانت کارکرد به هیچ عنوان نیستند.
  11. تمامی فایل ها و محصولات از مراجع خارجی جمع آوری شده اند و هیچگونه ضمانتی در قبال محصولات وجود ندارد.
  12. هیچ یک از محصولات نال اکس دارای لایسنس نیستند. تنها راه دریافت لایسنس محصولات خرید اورجینال می‌باشد.
  13. هر کاربر اجازه یک بار ثبت نام در سایت را دارد و در صورت مشاهده ثبت بیش از یک اکانت تمامی دسترسی های کاربر به سایت مسدود میگردد و شامل بازگشت هیچ هزینه ای نخواهد بود. ثبت نام با ایمیل های موقت و سرویس های غیر معتبر ممنوع است.
  14. نال اکس یک سایت دانلود سنتر و ارائه لینک میباشد و خود تولید کننده و سازنده هیچ یک از محصولات نمی‌باشد.
  15. هزینه اشتراک ویژه و مبلغ دریافت شده از کاربر به عنوان هزینه نگهداری فایل ها بر روی سرور می‌باشد و شامل هیچگونه پشتیبانی یا سفارشی سازی نمی‌باشد.
  16. کوچکترین بی احترامی به هر نحوی باعث مسدود سازی حساب کاربر خاطی میشود و هیچ هزینه ای بازگشت داده نمیشود.
  17. هر حساب کاربری فقط برای یک کاربر می‌باشد و استفاده بیش از یک کاربر از یک اکانت باعث مسدود سازی کامل حساب کاربری میگردد.
  18. دانلود از نال اکس تنها با IP ایران امکان پذیر است.
  19. کاربران خارج از کشور میتوانند جهت خرید اشتراک بصورت ارزی و ایجاد دسترسی با IP خارج از کشور با پشتیبانی نال اکس بصورت تیکت، ایمیل و یا تلگرام در ارتباط باشند. پلن قابل ارائه برای کاربران خارج از کشور بصورت یکساله و با هزینه بالاتر از نرخ ریالی پلن ها ارائه میگردد.
  20. درصورت درخواست سازنده محصول و یا ریپورت گوگل لینک دانلود به سرعت حذف میشود و امکان انتشار مجدد محصول تحت هیچ شرایطی وجود ندارد. تفاوتی ندارد سازنده از چه کشوری باشد!
  21. انتشار محصولات و فایل های نال اکس در سایت های دیگر خلاف قوانین سایت می‌باشد و درصورت مشاهده اکانت کاربر بصورت کامل مسدود میشود.
  22. دانلود فایل و محصولات نال اکس توسط سرور مجازی ممنوع می‌باشد و درصورت مشاهده حساب کاربری کاربر متخلف مسدود میگردد.
  23. به دلایل متفاوت این امکان وجود دارد که لینک دانلود محصول خراب و یا غیر فعال باشد در این صورت کاربر میتواند درخواست لینک جدید را از بخش پشتیبانی ارسال نماید و سایت نال اکس بین 1 تا 7 روز کاری لینک دانلود را در صورت امکان منتشر خواهد کرد.
  24. امکان درخواست محصول برای کاربران وجود دارد اما تضمینی مبنی بر انتشار آن توسط نال کس وجود ندارد. درصورت موجود بودن فایل در مراجع خارجی در نال اکس منتشر میگردد.
  25. به دلیل آنلاین بودن تمامی فعالیت و خدمات سایت پس از خرید امکان بازگشت وجه و تغییر نوع پلن به هیچ عنوان وجود ندارد.
  26. تمامی مشکلات مربوط به خرید و فعال سازی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود.
  27. نال اکس از سرویس و درگاه معتبر پی پینگ استفاده میکند و پروفایل نال اکس در این شرکت بصورت کاملا قانونی احراز هویت شده است و تمامی فعالیت های سایت بصورت کاملا قانونی انجام میپذیرد.
  28. خرید اشتراک ویژه با تمامی کارت های عضو شتاب امکان پذیر است.
  29. هیچ یک از محصولات ایرانی در سایت منتشر نخواهند شد.
  30. ممکن است به هر دلیلی از سمت دیتاسنتر مشکلی در سرور و هاست سایت بوجود بیاید که از دسترس ما خارج باشد. در زمان رخ دادن مشکلات این چنینی میتوانید محصولات مورد نظرتان را در تلگرام نال اکس درخواست نمایید.
  31. کاربران تازه وارد به دنیای وب و نا آشنا به الزامات کاربری که بسیار هم اندک هستند توجه کنند که فضای وب سایت هیچ ارتباطی با فضای موجود در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام ندارد و کوچکترین بی احترامی و یا استفاده از ادبیات نادرست توسط هر شخصی مشاهده شود باعث مسدود سازی کامل IP و حساب کاربری فرد خاطی خواهد شد.
  32. نال اکس برای شناسایی آی پی واقعی کاربر از سرویس های معتبر استفاده میکند و در صورت پیگیری و درخواست مراجع قانونی امکان ارائه اطلاعات کامل فرد به مراجع قضایی وجود دارد.
  33. پشتیبانی (درخواست تصحیح لینک / پیگیری خرید / مشکلات اکانت) تنها از طریق این لینک انجام میشود.
  34. ساعت کاری بخش پشتیبانی (هرگونه پاسخگویی و پیگیری به تیکت ها) شنبه تا 5 شنبه ساعت 10 تا 22 بوده و جمعه ها و روز های تعطیل از ساعت 10 تا 15:30 میباشد.
  35. هر کاربر هنگام ثبت نام (ثبت سفارش) ملزم به ثبت نام، نام خانوادگی و شماره همراه صحیح خود می‌باشد. درصورت استفاده از اطلاعات نادرست مجموعه نال اکس میتواند از ارائه هرگونه سرویس دهی به کاربر جلوگیری نماید.
  36. رسیدگی به مشکلات اعم از تغییر و تصحیح لینک ها، ارائه نسخه جدید محصولات، پیگیری مشکلات اشتراک ها ممکن است تا 72 ساعت بطول بیانجامد.
  37. پس از تکمیل فرایند خرید حتما باید از سایت بانک به سایت نال اکس منتقل شوید تا خرید شما تکمیل گردد. در غیر این صورت هزینه انجام شده توسط بانک به حساب شما برگشت میخورد. در هر صورت تیم پشتیبانی آماده پاسخگویی و حل مشکلات شما عزیزان می‌باشد.
  38. به دلیل سیاست های متغیر مارکت های جهانی همچون ENVATO، از این پس حتی بروز رسانی محصولات انحصاری و اورجینال نیز دارای ضمانت انتشار نمیباشد و تنها در صورت موجود بودن فایل مورد نظر، بروز رسانی انجام میگردد!
  39. محصولاتی که در صفحه دانلود آن ها ذکر شده “شامل نسخه فارسی” به معنای دارا بودن فایل ترجمه نسخه فارسی محصول می‌باشد که توسط سرویس ترجمه خودکار وردپرس نال اکس ایجاد و منتشر شده است. این ترجمه بصورت ماشینی و از طریق هوش مصنوعی انجام شده و ترجمه دستی نمی‌باشد. اطلاعات بیشتر
  40. ممکن است در هر زمان قوانین و شرایط ذکر شده در این صفحه شامل تغییرات شود.

شرایط، هزینه ها و شرایط خدمات دهی کاملا شفاف و روشن است و تنها در صورت تایید تمامی این قوانین و الزامات ذکر شده و شرایط موجود میتوانید از نال اکس استفاده کنید ! فعالیت کاری نال اکس و هزینه دریافتی و خدمات قابل ارائه بطور مشخص در همین صفحه ذکر شده است و اگر کوچکترین سوال و ابهامی برای شما عزیزان ایجاد شده کافی است تا از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

آخرین افزایش قیمت اشتراک های ویژه مربوط به اوایل سال 1401 می‌باشد و سعی ما همیشه ثابت ماندن هزینه اشتراک ها نیز می‌باشد. هرچند هر چند ماه یکبار افزایش قیمت در تمامی سرویس ها و خدمات مورد استفاده ما صورت میگیرد اما تلاش ما بر ثابت ماندن هزینه اشتراک ویژه سایت می‌باشد. وضعیت اقتصادی و هزینه خدمات ارزی کاملا روشن است و همه ما سعی بر درک متقابل خواهیم داشت. از اینکه همراه نال اکس هستید بسیار متشکریم و قدردان حضور و همراهی شما عزیزان هستیم.

بروز رسانی شده در تاریخ 24 دی 1402 / اضافه شدن بند 39